Saturday, June 28, 2014

Sistem Dropship


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Adakah anda Pekedai ataupun Pembekal barangan?

Selaku Penjual, anda pasti sering merisaukan kadar jualan anda setiap hari. Anda juga mungkin masih baru dan tentu runsing tentang cara untuk mengalahkan pesaing-pesaing yang lain. Sekiranya gagal bersaing, stok-stok barangan anda hanya akan terbiar dan tersadai.

Mahukah saya tunjukkan kepada anda cara paling menjimatkan kos untuk melariskan produk anda?





Ya, di sini kami menawarkan servis promosi dengan menggunakan sistem DROPSHIP. 

Dengan sistem dropship anda pasti Jimat dan Untung!!





Hubungi saya, Zubair Ghazali (Detail seperti di bawah) sekiranya anda mahu saya menjadi agent penjualan anda.

Zubair Ghazali - 0195236212 (Seremban)

Di sini, saya mementingkan ketelusan dan kerjasama yang baik antara Penjual dan Dropshipper yang lain.

Jadi, apa tunggu lagi. Terus hubungi saya, dan penjualan anda pasti mencanak-canak naik.

Posted By: zubair ghazali

Sistem Dropship

Share:

Post a Comment

Facebook
Blogger

No comments:

Post a Comment

About Us

Advertisment

Who Is Online

© I'm a Dropshipper All rights reserved | Theme Designed by Seo Blogger Templates