Friday, June 27, 2014

Eionizer - Penapis Air Teknologi Elektrolisis


Eionizer A’Oceanic

Description:
EIonizer A'Oceanic - Air penapisan alkali elektrolisis, satu hasil penyelidikan lebih daripada 50 tahun oleh pakar bidang perubatan Jepun. Ia telah terbukti mempunyai manfaat untuk menghapuskan radikal bebas di dalam badan serta mempercepatkan proses pemulihan DNA sel badan. Ini adalah satu hasil revolusi terbaru di dalam bidang penapisan air, setiap titik menjamin kesihatan.

Apa Keistimewaan Eionizer?
Eionizer merupakan penapis air yang menggunakan teknologi elektrolisis bagi menguraikan elektrolit kepada unsur asasnya dengan menggunakan dua elektrod iaitu elektrod positif (anod) dan elektrod negatif (katod).

Perbezaan Teknologi Elektrolisis, Reverse Osmosis dan Energy Water.

Elektrolisis
  • Menggunakan teknik elektrolisis untuk mengasingkan air asidik & air alkali。Air alkali mempunyai rantaian molekul air yang lebih kecil, mineral berion yang tinggi、nilai bacaan ORP (oxidation reduction potential) dan tahap kehadiran ion hidroksil (OH-) yang tinggi,dapat menindas radikal-radikal bebas、meneutralkan tubuh badan berasid,menggalakkan metabolisma。 Selain daripada itu,air asidik yang mempunyai ion mineral asid (sulfur, klorin dan sebagainya) berkesan untuk membasmi bakteria、penjagaan dan pembersihan kulit
Reverse Osmosis
  • Osmosis Berbalik adalah proses memaksa air dari bahagian berkepekatan tinggi kepada bahagian berkepekatan rendah dengan menggunakan tekanan,mengasingkan air dari kotoran、pasir、bahan mineral、mikro organisma dan sebagainya。Penapis ini mempunyai liang yang amat kecil ( 0.04 mikron) ,oleh itu,selepas proses penapisan air, air yang dihasilkan adalah bersih sehingga 99% ketulenannya ,berasid lemah,boleh menyebabkan penyakit jantung dan darah jika di minum dalam jangkamasa panjang.
Energy Water
  • Seiras dengan air penapisan yang menggunakan blok karbon teraktif (activated carbon) dan blok Granular Teraktif (KDF) 。Melalui katrij, menyingkirkan klorin、pemineralan dan penapisan asas。Pada proses penapisan terakhir, terdapat satu katrij pengubah tenaga yang diperbuat daripada manik bio-seramik,yang mana boleh menyusunkan air dari kelompok yang asas (14-16 molekul air) ke kelompok yang lebih kecil (8-12 molekul air)

Kebaikan Eionizer

1. Kaya dengan Ion Mineral Beralkali
seperti Kalsium, Magnesium, Kalium dan lain-lain ion mineral yang baik,di samping mengasingkan ion mineral berasid seperti Klorin, Sulfur dan sebagainya.

2. Kelompok air yang dihasilkan sangat kecil
Kelompok air EIonizer Alkali Elektrolisis adalah 5-6 molekul sahaja, manakala pada kebiasaannya kelompok air biasa adalah 14-16 molekul air, oleh itu, ia mudah diserap ke dalam sel badan.

3. Nilai Bacaan ORP (Oxidation Reduction Potential) yang Tinggi
Tahap kehadiran ion hidroksil (OH-) yang tinggi ORP menghasilkan bacaan -250mv ~ -450mv berupaya menghapuskan radikal bebas.

“Minumlah Air Sihat, Bukan Hanya Sekadar Air Bersih”

Fungsi pemilihan PH pada Eionizer A’Oceanic.



Maka Apa Tunggu Lagi??
Terus hubungi nombor di bawah untuk terus merubah kualiti hidup anda dan bagi menikmati khasiat-khasiat yang jelas terbaik untuk kesihatan anda.

Senarai Pengedar
Zubair Ghazali – 019-5236212 (Negeri Sembilan)

Harga Promosi
Harga Retail – RM4888 (1 set)
Harga Bincang – RM4600 (1 set + Penghantaran dan Pemasangan percuma)

Method of Payment –

COD :
  • Terus hubungi pengedar dengan memberikan SMS/Call dan nyatakan butir-butiran seperti nama dan alamat anda.
  • Zubair Ghazali (Negeri Sembilan/Kuala Lumpur/Melaka) – 019-5236212
  • Pengedar Negeri diperlukan. Hubungi nombor di atas sekiranya berminat. Komisyen lumayan.
Posted By: zubair ghazali

Eionizer - Penapis Air Teknologi Elektrolisis

Share:

Post a Comment

Facebook
Blogger

No comments:

Post a Comment

About Us

Advertisment

Who Is Online

© I'm a Dropshipper All rights reserved | Theme Designed by Seo Blogger Templates